Xerrada de gènere, interculturalitat i construcció de l’altre

El dimarts, 21 de març, tindrà lloc una xarrada sobre gènere, interculturalitat i construcció de l’altre amb Laila Serra, llicenciada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra.
Des de ben jove, Laila, es va vincular amb la causa Palestina per la connexió amb les seves arrels maternes. A Palestina treballa com a tècnica de comunicació i d’incidència en algunes organitzacions de base i col·lectius feministes de la defensa dels drets de les persones a viure amb dignitat a la seva terra. En l’actualitat exerceix de professora al Màster de Gènere i Comunicació de la UAB, Barcelona. Analitzar la instrumentalització dels drets LGTB, homonacionalisme i pinkwashing en contextos no eurocentrats.
Durant aquesta sessió, Laila Serra Badran, teòrica i activista palestino-catalana, especialista en gènere i moviments socials ens proposa analitzar i desconstruir els processos de construcció de l’alteritat en clau de gènere.
Més informació AQUÍ