
Absurdament normals | Exhibició de l’Aula de Teatre jove | Primavera 2026
Divendres 5 de juny | 20 h | Tots els públics | Espai Jove Kesse | Gratuït
Després d’assajar durant tot el curs, l’Aula de Teatre jove del Kesse ens representarà una obra de creació propia que ens endinsa en el fosc món de l’assetjament entre companyes.
“Absurdament normals”
Una creació de l’Aula de Teatre Jove Espai Kesse de Espai Kesse a Tarragona.
Què passaria si les normes del món deixessin de tenir sentit?
I si les converses quotidianes es convertissin en batalles impossibles?
I si esperar l’autobús fos una missió filosòfica o comprar pa es transformés en un interrogatori surrealista?
Absurdament normals és un viatge teatral ple d’humor absurd, situacions surrealistes i personatges atrapats en una realitat que funciona amb una lògica completament delirant. A través d’escenes independents però connectades per un mateix univers còmic, els i les joves intèrprets juguen amb el llenguatge, els silencis, les repeticions, el caos i la bogeria quotidiana.
Inspirada en l’humor de l’absurd i en les contradiccions del món actual, la peça transforma moments aparentment normals en explosions còmiques on res és coherent… però tot té sentit. O potser no.
Amb un ritme trepidant, personatges excèntrics i una gran dosi de creativitat col·lectiva, l’espectacle convida el públic a riure de les nostres pròpies manies, pors i absurditats diàries.
Perquè, al final…
potser el més absurd de tot és intentar ser normal.
