
El teatre musical des de la interpretació actoral | CasalxNadal 25
Del 27 al 30 de desembre | 27, 28 i 30 de 9.30 a 13.30 h i 29 de 16.30 a 20.30 | De 16 a 35 anys | Espai Jove Kesse | Gratuït amb inscripció prèvia
A càrrec de Noelia Pérez
Aquest taller ofereix una oportunitat única per desenvolupar les habilitats en actuació i cant, mentre es treballa en la creació i presentació d’una producció musical. A través d’un enfocament pràctic i col·laboratiu, descobreix aquest fascinant món.
Noèlia Pérez és artista, directora i creadora multidisciplinar que alterna teatre, televisió i música. Comença la seva carrera amb grans produccions musicals com West Side Story i Amadeus, de Focus, Hello Dolly, amb Concha Velasco o Màster Class amb Núria Espert. Protagonitza durant més de cinc anys sèries de la televisió valenciana com Autoindefinits o Socarrats i com a actriu treballa amb directors i directores com Mario Gas, Paco Mir, Joan Font, Carles Alfaro, Magda Puyo o Cristina Fernández. El 2015 crea la seva pròpia companyia, Cashalada cia.
Ho coorganitza: Estudi de Música de Tarragona

