Ves al contingut
Tarragona Jove

Hortènsia i la polzada dissident, Inspirat en textos de John Cameron

Dilluns 19 de maig de 2025 | 20.30 h | Musical | Teatre Tarragona | Entrada lliure condicionada a l’aforament del teatre

L’Hortènsia, nascuda com a Hansel al Berlín comunista, es va enamorar d’un militar espanyol i es va sotmetre a una cirurgia de reassignació de sexe per poder casar-se amb ell i fugir a Catalunya amb l’esperança d’aconseguir una vida plena.

Desafortunadament, res va funcionar com es suposava i l’Hortènsia es queda amb una identitat fragmentada. És per això que anys més tard la trobem recorrent les comarques catalanes i els locals més inhòspits amb una banda de punk-rock queer, explicant la seva història a través de cançons pròpies i monòlegs.

En aquesta gira, la protagonista indaga en el seu passat, el qual coincideix amb el de l’estrella del rock Tommy Gnosis, qui ha aconseguit la seva fama a costa de l’Hortènsia.

Direcció: Anna Lapeyra

Il·luminació i so: Dídac Marín

Música: Arnau Borrull, Anna Lapeyra, Marc Rivadulla i Xavi Rivadulla.

Caracterització: Naroa Ramos

Vestuari: Yasmin Aurora

Dissident.Cia

Dissident.Cia és una companyia formada a Reus l’any 2024 per estudiants i/o recent graduats i graduades de música, interpretació i audiovisuals. La seva missió és donar veu a artistes emergents que els apassiona la música i les arts escèniques i que vulguin explorar nous formats de teatre a través d’obres fresques i provocadores. A Dissident.Cia creuen en el teatre com a eina per qüestionar i transformar els constructes socials.

INTERPRETACIÓ

Erick García Vollmer, Fèlix Vidal Arís i Abril B. Garcia.

Banner Mostra de Teatre Jove 2025
INFORMACIÓ DE L’ACTE O DIA D’INICI DE L’ACTIVITAT
Dimecres,14 de maig de 2025
20.30 h
Teatre Tarragona
Gratuït