Joventut engega “La Crida” per recollir les millors propostes per aquest estiu


La recollida de propostes està oberta fins al 17 de febrer.
La Conselleria de Joventut de l’Ajuntament de Tarragona ha obert un any més La Crida, una iniciativa de participació ciutadana i col·laboració oberta per a recollir propostes d’activitats destinades a joves que formaran part de la programació d’estiu de Tarragona Jove. Està oberta fins al 17 de febrer i es convida a les persones joves de 12 a 35 anys, entitats, col·lectius i empreses a presentar idees creatives, innovadores i amb perspectiva de gènere i intercultural que puguin enriquir el calendari d’activitats per al període estival.
L’objectiu principal de La Crida és promoure un espai de participació activa on la comunitat i els agents culturals puguin proposar i co-dissenyar activitats educatives, culturals, de lleure i oci adreçades als i les joves de Tarragona, adaptant-se a les necessitats, interessos i aspiracions d’aquest col·lectiu. Les propostes poden incloure espectacles, tallers, concerts, accions formatives o qualsevol iniciativa que aporti valor afegit per al públic jove.
Per ser considerades, les propostes han de ser dirigides a joves de 12 a 35 anys, promoure metodologies creatives, incorporar valors d’igualtat i diversitat, i tenir un enfocament inclusiu i accessible. També s’estableix un interès específic per aquelles propostes culturals que puguin formar part de cicles com Zona Cultura Kesse, CLIMACTIVES o el Festival Sota La Palmera dins de la programació d’estiu.
Amb aquesta acció, el Departament de Joventut reforça el seu compromís per fomentar la participació jove, la creació cultural i l’oferta d’activitats educatives amb sentit i impacte social a la ciutat de Tarragona.
La presentació d’idees es fa en línia a través dels formularis disponibles, tant per a demandes d’activitats per part de joves com per a propostes d’entitats i col·lectius interessats en realitzar projectes dins del programa.


